Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A női társkeresők többsége domináns partnerre vágyik 2025-03-27 10:39:33 Ha szeretnél egy olyan hatékony felületre regisztrálni, mint amilyen a cronos társkereső is, akkor érdemes átgondolnod, milyen partner lehet számodra az ideális
Szövetbe zárt történelem a gödöllői kastélyban 2024-12-11 15:38:40 Sikeres együttműködésnek köszönhetően Busatti Sisi prémium kollekcióval gazdagodott településünk műemlék-együttesének díszterme
Terápiás kertművelés gödöllői gyökerekkel 2024-09-04 18:26:59 A Diverzitás Alapítvány égisze alatt két éve indult el az a program, aminek célja egy új, széles körben alkalmazható fejlesztő módszer elterjesztése
Vécsey László: Gödöllő helyzete több mint kellemetlen! 2024-06-18 12:57:22 A körzet országgyűlési képviselője a választási eredmény ismeretében terméketlennek várja a városvezetés ténykedését, pedig stratégiai döntések előtt állunk