Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gödöllőt is elérheti a helyi népszavazási forradalom 2020-10-17 16:22:13 A Szabad Városok Szövetsége azt szeretné elérni, hogy az önkormányzatok megkaphassák a hazánknak szánt uniós segélyalap összegének a felét
Az ellenzéki pártok betlire játszanak 2017-10-20 21:01:06 Ezt a népszavazásokat sorra kezdeményező Vágó Gábor mondta a Lehet Más a Politika gödöllői klubjának októberi összejövetelén
Népszavazási kezdeményezést jelentett be Gémesi 2017-03-18 11:55:45 Bemutatkozott az Új Kezdet Párt elnöksége, amelynek tagjai jelenleg is településvezetők. Indulnak a jövő évi választáson
Helyi népszavazás: Gödöllő szigorúbb Budapestnél 2017-02-18 11:41:31 Városunkban 20 százalék az aláírási limit. Csak képviselőtestületi hatáskörbe tartozó kérdésben kezdeményezhető, néhány kivétellel
Gödöllő, az egyedüli kivétel 2016-11-24 10:20:23 Vécsey László sajtótájékoztatója a kvótaellenes népszavazás helyi eredményéről és az alaptörvény módosításáról