Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Készül a száguldásra az ifjú gödöllői motoros 2016-03-10 19:31:36 Két versenysorozatban is tervezi, hogy rajthoz áll az idei szezonban a Tomracing Motorsport színeiben induló Surányi Balázs
Berobbant a motorsport világába Surányi Balázs 2014-10-14 13:06:02 A 8 és fél éves gödöllői tehetséget édesapja szenvedélye „fertőzte meg”. Volt olyan verseny, hogy mindketten dobogón álltak