Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Megmenekültek a gödöllői futsalosok 2018-05-15 01:23:18 Kecskeméti veresége ellenére a következő szezonban is az NB II-es bajnokságban léphet pályára a CFT gárdája
Menet közben gyulladt ki az autó 2017-03-12 10:14:50 Az M3-as sztráda Gödöllő közeli szakaszán kapott lángra a gépkocsi, aminek utasai időben kimenekültek