Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Lakásbiztosítás felmondásának lehetőségei 2024-01-17 10:32:20 A nem fizetés nem jelenti a szerződés megszűnését! Sőt, a biztosító az elmaradt díjra is jogosulttá válik
Volt rá 15 évünk, hogy utáljuk egymást… 2014-02-02 12:09:21 Egybe kelt a két gödöllői polgárőr egyesület. A fúzió után Bálint István, az Ózon-Pajzs elnöke vezeti a szervezetet
Gyászmenet indul Gödöllő főteréről 2013-04-22 15:14:40 Kegyeletadó tiltakozásra hívnak a helyi DK-sok április 25-én, a harmadik magyar köztársaság megszűnésére emlékező rendezvényen