Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gyermekek is utaztak a felborult autóban 2018-03-15 09:09:40 Megfigyelésre kórházba kerültek a bajba jutott járműben tartózkodók, a forgalmi akadályt a gödöllői tűzoltók hárították el
Életet mentett a szén-monoxid-érzékelő 2016-12-06 10:28:15 A gödöllői családi házban tartózkodó három személy közül kettőt megfigyelésre kórházba szállítottak