Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Traumát okozhat a húsvéti nyúl elvesztése 2014-04-14 13:57:23 Felmérés készült arról, hogyan készülnek az ünnepre a magyarok. A gyerekek örülnek a csokoládénak, de inkább ajándékot várnak
Kockázatos lehet a fúrt kút 2012-08-27 11:32:06 Óriási veszélyt jelenthet, ha a hálózati víz keveredik a házilag fúrt forrás vizével