Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A kutyák biztonságos szállítása az autóban 2023-04-18 10:06:39 A gazdik közül nagyon kevesen használnak megfelelő rögzítőeszközöket, amivel veszélyeztethetik kedvenceik épségét
Happy Dog: a boldog kutyák tápja 2019-05-22 16:38:35 A gyártó különösen ügyel arra, hogy fehérjékben és aminosavakban gazdag száraztápot kínáljon vevőik – köztük a gödöllőiek – számára
Hőségriadó: házi kedvenceinket is hőguta fenyegeti 2018-07-30 10:43:02 Gödöllői gazdik számára is hasznos, a kutyák kánikulában történő tartásra vonatkozó tanáccsal szolgál az Orpheus Állatvédő Egyesület
Vadászsólymok, kutyák és íjászok a gödöllői kastélyban 2013-09-05 12:59:39 Szeptember 15-én benépesül a műemlék-együttes: emléktáblát kap Nemeskéri Kiss Géza, országos találkozóra várják a különféle vadászati módok hódolóit
Medvéktől tartott, kutyák kergették 2013-05-17 19:18:40 Almási Attila napokig nem adott életjelet magáról, de jól van, és összefutott Lukács Sándorral is