Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A gödöllői adózók is számolhatnak a NAV-val! 2020-10-06 09:55:42 Nyilvánosságra hozta a Kedvezmények példatárát a hatóság, amiben minden jogosult megtalálja a rá vonatkozó könnyítéseket
Új monográfiát készít a gödöllői kastélyról Varga Kálmán 2020-03-23 17:46:28 A 2003-as kötet szerzője úgy véli, itt az ideje összegyúrni egy kiadványt, ami a következő 20 esztendőben betöltheti az alapmű, a kézikönyv szerepét
Könyvújdonság Gödöllő történetéről 2014-09-01 17:29:03 Szeptember 9-én mutatják be a kétkötetes kiadványt, ami a település kiegyezés és II. világháború közötti időszakára fókuszál