Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gödöllői hallgatók az Egyetemi Világjátékokon 2025-07-09 11:45:47 A MATE három sportágban 11 főt delegál a németországi Rajna-Ruhr régióban július 16-27. között lezajló multisport-eseményre
Gödöllőn is másodfokúra mérséklődik a hőségriasztás 2024-07-18 17:30:58 Az intézkedés július 9-én, pénteken éjféltől július 21-én, vasárnap 24 óráig van érvényben. Érdemes megfogadni a hasznos intelmeket!
Gödöllőn is életbe lép a harmadfokú hőségriasztás 2024-07-06 11:08:42 Az intézkedés július 7-én, vasárnap éjféltől július 18-án, csütörtökön 24 óráig van érvényben. Érdemes megfogadni a hasznos intelmeket!
Gödöllői atlétalány esete az olimpiai kvótával… 2024-07-03 11:05:06 Mátó Sára július 2-ig úgy gondolhatta, hogy indul a párizsi ötkarikás játékokon 400 méteres gátfutásban, aztán történt valami