Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Előre tervez a Gödöllői Jégkorong Sportegyesület 2020-04-23 10:23:39 A jeges sportok szerelmesei számára már most felkínálják azokat a lehetőségeket, amik a 2020/2021-es tanítási évre vonatkoznak
Toborzásba kezd a Gödöllői Jégkorong Sportegyesület 2019-09-24 17:24:12 A helyi érdeklődők három helyszín és időpont közül választhatnak. Főként nagycsoportos óvodások és alsó tagozatos iskolások szüleit várják
Mindenkit a jégre! 2019-09-12 11:27:04 Hivatalosan is megalakult és október 15-étől Hatvan tartja edzéseit a Gödöllői Jégkorong Sportegyesület
Jégkorong egyesülettel is bír Gödöllő 2019-05-07 10:29:41 Pályáznak a Testőrlaktanya falképei restaurálásának támogatására, és döntés született földterületek adás-vételéről is
Előre tervez a Gödöllői Jégkorong Sportegyesület 1970-01-01 01:00:00 A jeges sportok szerelmesei számára már most felkínálják azokat a lehetőségeket, amik a 2020/2021-es tanítási évre vonatkoznak