Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Elindult Soil4Nature projekt 2025-02-19 11:07:01 A program fő célja a megfelelő mezőgazdasági gyakorlatok közös kidolgozása a regeneratív mezőgazdaság előmozdítása
Így segíthet a rendszeres gyógytorna 2022-04-08 17:36:28 A gyakorlatok végzése nem csak helyrehozhatja a helytelen életmódból fakadó mozgásszervi problémákat, de hatékonyan meg is előzheti azokat
Dinamikus gyakorlatok futás előtti bemelegítéshez 2020-07-16 11:12:26 A minden testrészre kiterjedő átmozgatás nem csak a sérülések megelőzése miatt fontos, hanem a teljesítményed szempontjából is