Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Politikai „nagyágyúk” Gödöllőn 2017-05-11 17:45:46 Egy héten belül a városba látogat Kósa Lajos, a Fidesz frakcióvezetője és Gyurcsány Ferenc, a DK elnöke
Ángyán József: Ennek a rendszernek össze kell dőlni! 2013-06-21 17:05:37 Idézet a Fidesz egyik frakcióüléséről: aki tisztességesen viselkedik, és megsérül a csatatéren, azt kihozzuk onnan, de aki nem, arra mi is lőni fogunk…
Elvált LMP-sek... 2013-02-11 16:03:43 Lengyel Szilvia szerint a maradók tárgyalni mentek és nem diktálni, mint a távozók, akik már a kongresszusi döntés előtt kft-t alapítottak
Tiltakozik büntetése ellen Ángyán József 2012-12-24 11:48:50 Alkotmányossági aggályokra is hivatkozik a Fidesz frakcióigazgatójának írt levelében a Gödöllőn élő professzor