Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Jutalmazó és béremelő képviselők 2017-05-26 11:37:56 Kéthavi jutalom ütötte a markát a nyereségesen gazdálkodó önkormányzati cégek ügyvezetőinek. Hatolkai Máté kimaradt a buliból
Gödöllőn is vetítik a Szerelem arcai című filmet 2017-05-12 10:56:04 Egy helyi alkotói közösség stábja Manilában forgatott egy meghívásnak eleget téve. Megrendítő és felemelően szép mű született
Villanásnyi viszonyítás: Grassalkovich szobra 2013-11-17 11:54:06 Varga Kálmán szerint a nívós gödöllői alkotás hatását rontja a környezete, az ülőkefélék és háncsos tálcák értelmetlen, unpraktikus kavalkádja