Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Hogyan adagoljuk a WPC fehérje kiegészítőt? 2025-01-13 18:49:42 A hatékonyság érdekében rendkívül fontos a megfelelő porciózás, ami teljes mértékben igazodik az egyéni igényekhez
Gödöllőn sem érdemes trükközni 2024-09-29 11:49:54 A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) folyamatosan figyelemmel kíséri az online kereskedelmet, köztük a közösségi felületeken értékesítőket is
Téli feltöltődés itthon, a gödöllői kastélyban 2023-11-25 09:10:45 Január 2-ig minden csütörtöki és pénteki napon 15.30 órakor tárlatvezetést kínálnak az egyénileg érkező vendégeknek az időszaki kiállításban