Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Drónnal is ellenőriztek a gödöllői rendőrök 2024-05-28 10:13:24 Egy máriabesnyői útkereszteződés volt az akció helyszíne, ahol főként az elsőbbségadás szabályait megsértőket szűrték ki
Ezért repült drón a gödöllői kastély parkja felett 2023-02-12 10:59:03 Városunk ékessége az első történelmi jelentőségű intézmény hazánkban, ahol ilyen technikával végezték el a zöldkataszter-felmérést
Felmérték a romos babati istállókastély állapotát 2021-06-30 10:45:36 A részletes vizsgálathoz az épületek megőrzése érdekében, a MATE által fejlesztett mesterséges intelligencia alapú rendszert használták