Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Airless krémadagolók a kozmetikai iparban 2022-12-09 10:57:11 Az esztétikus csomagolás rendkívül fontos: ha nem nyeri el a vásárló tetszését egy megfelelő borítás, nem alakul ki benne bizalom a termék iránt
Spéci gödöllői gokarttal lepnék meg a világot 2014-03-07 09:27:32 Igazi versenyzők a Szent István Egyetem mérnöktanonc-csapatának tagjai, akik töretlen önbizalommal készülnek a Hungaroringre