Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Ők indulnak az idei Nemzeti Vágta jótékonysági sztárfutamán 2013-08-27 16:53:15 Homonnay Zsolt, Kaszás Géza, Pintér Tibor, Sárfalvi Péter és Stohl András félmilliós fődíjért lovagolnak. Átmozgató edzés és sorsolás helyszíne volt a domonyvölgyi Lázár Lovaspark
A vezetőknek egyhavi, a melósoknak kétheti jutalom jár 2012-12-13 14:29:16 A gödöllői csúcsgórék közül Gémesi kapja a legtöbbet, a dolgozók különpénzéhez közel 49 millió forintot csoportosítottak át a város költségvetésében