Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Makrai Zoltán visszalépett Lengyel Szilvia javára 2018-04-06 16:59:35 Az LMP-s politikus az Új Kezdet után az MSZP, a Párbeszéd és a Demokratikus Koalíció támogatását is élvezi a gödöllői központú választókerületben
Elvált LMP-sek... 2013-02-11 16:03:43 Lengyel Szilvia szerint a maradók tárgyalni mentek és nem diktálni, mint a távozók, akik már a kongresszusi döntés előtt kft-t alapítottak