Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Segítse a gödöllői rendőrök nyomozását! 2021-02-09 17:57:12 A helyi zsaruk egy férfit keresnek, aki az ikladi óvoda dolgozójának öltözőszekrényéből tulajdonított el személyes értékeket
Fordulatos ütközetet bukott el a GEAC 2014-11-23 15:47:32 Az egyetemi focisták védelme az utolsó bő tíz percben kétszer is kapitulált, így elmaradt a pontszerzés az Iklad ellen
Orbán mesternégyesével alázott a GSK II. 2013-11-10 15:54:46 Hatott vágott a Sződligetnek a Legéndi-csapat, miközben a GEAC gól nélküli döntetlent játszott az éllovas Ikladdal