Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Junior Prima-díjas lett Moussa Ahmed 2017-10-28 10:19:58 Az elismerő cím mellett kétmillió forintot is magáénak tudhat a Gödöllő Táncegyüttes művészeti vezetője, a Fricska oszlopos tagja
Gödöllői „házidöntő” a Got Talentben 2015-12-13 09:33:21 Valamennyi helyi érdekeltségű formáció ott lesz a december 19-i fináléban: Acro Maniacs, Fricska és Talamba
Világrekorder gödöllői táncosok 2014-09-15 06:23:42 A Fricska tagjai közel négyezer leütést produkáltak két perc alatt, másodpercenként negyvenegyet. A korábbi csúcs 38 volt