Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Fokozódik a rendőri „jelenlét” a Deák téren 2025-02-28 16:26:43 Emléktáblát kap dr. Lumniczer Sándor sebészorvos, felszámolták a veszélyhelyzeti alapokat, pályázatra készül a Gödöllői Civil Kerekasztal Egyesület
Nem enyhült az ütközési hajlam a Deák térnél 2020-01-26 11:10:50 A gödöllői hivatásos tűzoltókat is riasztották a sebességcsökkentő küszöbökkel tavaly májusban kiegészített kereszteződéshez
Ütközésre ébredtek a Deák téri gödöllőiek 2015-07-28 04:27:38 Az egy személyautó és egy furgon csapódott egymásnak. A kisbusz az oldalára borult, egy hölgy súlyos sérülést szenvedett