Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Futsal: bravúros gödöllői pontmentés 2018-01-19 22:51:37 Az élcsoporthoz tartozó Dunakeszi ellen játszott értékes, 4-4-es döntetlent a Covritas FT együttese
Gödöllőn fertőzött a Rubeola 2017-09-08 23:26:18 Hazai pályán szenvedett vereséget a Covritas FT futsalcsapata az örök riválisnak számító Csömör ellen
Futsal: gyötrelmes gödöllői idénykezdet 2017-09-05 01:15:38 Tizennégy gólos vereséget szenvedett Kecskeméten a Covritas FT csapata a bajnoki évad első fordulójában