Vissza normál nézetbe Nyomtatás

CRM használatával hogyan tud sikeresebb lenni egy ingatlaniroda?

2023-08-11 18:29:36

Milyen hozzáadott értéket jelent a CRM (customer relationship management) egy ingatlaniroda működését, hatékonyságát, eredményességét tekintve? Miért célszerű lehetőleg minél hamarabb meglépni ezt a fejlesztést a szakmában dolgozóknak?

Beszédes, hogyha munka közben olyannyira kevés a szabad kapacitás, hogy ezt a cikket is csak nagy vonalakban végig scannelni van idő. Pedig a figyelmes olvasás, majd pedig a megvalósítás időt, hatékonyságot és szintlépést hozhat a konyhára. Mutatjuk is a részleteket.

Egy CRM rendszer hasznosításának lehetőségei ingatlanirodák számára
Többek között képes támogatni az ügyfélkezelés feladatait, betölti egy folyamatosan frissülő adatbázis funkcióját, egyúttal el tudja menteni és tárolni a fontos ügyféladatokat. Sőt, ezekhez folyamatos hozzáférést biztosít, helytől és időtől függetlenül.

Bármely ingatlaniroda, amely egy MiniCRM jellegű projektmenedzsment szoftver használatát építi be a mindennapjaiba, záros határidőn belül várhatja a hatékonyabb, eredményesebb működést.

Vagyis ideje elfelejteni az Excel-típusú statikus táblákat, a több egymástól különálló szoftver időrabló használatát. Egy modern CRM képes ezeket egyesíteni, és egy komplex vállalatirányítási rendszer funkcióit betölteni.

Egy ingatlaniroda életében milyen területeken jelent hozzáadott értéket a CRM?
Mindenekelőtt az ügyfélkezelés terén nyithat meg új dimenziókat. Azzal, hogy valamennyi, ügyféllel kapcsolatos előzmény tárolását, illetve másodperceken belüli elérését lehetővé teszi. Így akkor sincs gond, ha váratlanul betelefonál egy kliens.

Csak egy gyors keresés, és máris transzparensen átlátható, ki van a vonal másik végén, ő egész pontosan milyen ingatlanokat nézett meg, hogy áll a vele folytatott ügymenet, és mi a következő lépés.

De, nemcsak az ügyfélmenedzsment, hanem az értékesítés terén is új távlatok nyílhatnak meg. Egyrészt a gyorsaság, másrészt a szegmentálás tekintetében. Pláne, hogy egy modern CRM akár automatikusan is képes emailt vagy SMS-t küldeni, elképesztően sok időt takarítva meg így.


Ezért használ ma már egyre több ingatlaniroda ilyen típusú szoftvert
A CRM tudatos használata olyan, mintha az addig nehezen átlátható működés hirtelen egyszerűsödne és transzparenssé válna. Így sokkal könnyebb észrevenni a folyamatok fejlesztésének lehetőségeit, és meg is csinálni azokat.

Az eredmény? Hetek alatt megszűnhet a kapkodás, csapaton belül egy csapásra kapacitás szabadulhat fel. Az ügyfelek gyorsabban, precízebben, magasabb színvonalon kapnak kiszolgálást, és még a feladatok elosztása is racionálisabbá válik.

A legjobb pedig az, hogy párhuzamosan lehet megteremteni a bevételek növelésének, valamint a költségek lefaragásának lehetőségét. Egy olyan kompetitív piacon, amilyen az ingatlanszakma, célszerű minél hamarabb meglépni ezt a fejlesztést! (x)


Online kaszinók
Magyarország
magyar online casino

Kamerák előtt Gödöllő és a környező települések sportolói

 

Kapcsolat | ImpresszumAdatvédelem | Médiaajánlat

© Gödöllői Hírek Online