Vissza normál nézetbe Nyomtatás

Az elégedett online vásárló

2023-06-14 10:15:48

Mindannyian mások vagyunk, és mindenkit más tesz boldoggá és örömtelivé az online vásárlások területén is. De, alapvetően van néhány szempont, amely ha teljesül, pozitív hatású lesz, és a webáruházak tulajdonosai várakozással nézhetnek a jövő felé. Hiszen az elégedett vásárlóval kapcsolatban nagyobb esélyük lesz rá, hogy őt is a visszatérő vevőik között üdvözölhetik majd.

Ha mindent megtalálunk, amit keresünk
És itt nem arra kell gondolni, hogy minden terméket megtalálunk, hanem hogy minden szükséges információt, amely egy adott termékről rendelkezésre kell, hogy álljon. A BestMarkt webáruház online termékkínálatában minden kategóriára érvényes, hogy a termékek sokféle képpel vannak ellátva, és előfordul olyan is, amikor az adott terméket használat közben mutatják be a fotón, mely igazán hasznos.

A termékképeken és az alapinformációkon kívül minden árucikkről részletes leírás olvasható, beleértve a részletezett műszaki tartalmat is. A nagyobb, összefoglaló kategóriaoldalakon található termékekről pedig hasznos eligazítás található, amely elmagyarázza az egyes alkategóriák közti különbséget és alkalmazásuk mikéntjét is.

A vásárlót nem érdekli a többi vásárló
Az ember alapvetően egoista, így ahogy az élet minden területén, a vásárlásai alkalmával is csak a saját megrendelésével lesz elfoglalva. Hiába van karácsonyi vagy húsvéti dömping egy webáruházban, őt az nem fogja érdekelni, ugyanúgy elvárja, hogy a megrendelt árucikkei időben és kifogástalan állapotban megérkezzenek.

Ha netán problémája merül fel az egyik termékkel kapcsolatban, akkor az ügyfélszolgálatnak is messzemenőkig megértőnek kell lennie vele szemben és úgy kell orvosolni a felmerülő gondot, hogy a vevőben az a benyomás alakuljon ki, hogy itt megoldják a bajait. Így még akkor is, ha hibás vagy nem tetsző terméket kapott, nagyobb eséllyel lesz belőle visszatérő vásárló. Ezért az ügyfélszolgálatos munkatársak szerepe kiemelt jelentőségű.


A garanciális szolgáltatások fontossága
A BestMarkt webáruház saját szervizhálózattal rendelkezik, így a legtöbb garanciális műszaki termék esetében lehetősége van arra, hogy ezeket igyekezzen saját hatáskörben kijavítani. Mivel számtalan gyártó termékeit forgalmazza, ezért ha nem sikerül a javítás, akkor elküldi az adott termék gyártójához.

Ugyanakkor nem árt tudni, hogy nem minden hiba minősül automatikusan garanciális hibának. Érdemes elolvasni a webáruház erre vonatkozó szabályzatát. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó nem működés például nem orvosolható sem a forgalmazó, sem a gyártó által. A garanciális szerviz teljesítéséhez szükséges részletes adatok és feltételek, valamint a visszaküldéssel vagy cserével kapcsolatos további információk szintén mind elolvashatók a webáruház oldalán.

Az elégedett ügyfél akadálytalanul végig tud haladni a vásárlási folyamaton, és a megrendelés egyszerűségétől kezdve a változatos fizetési lehetőségeken át, a minőségi kiszállításig mindennel elégedett lehet. (x)


Online kaszinók
Magyarország
magyar online casino

Kamerák előtt Gödöllő és a környező települések sportolói

 

Kapcsolat | ImpresszumAdatvédelem | Médiaajánlat

© Gödöllői Hírek Online