Vissza normál nézetbe Nyomtatás

Ezekre figyeljen, még mielőtt belevág egy irodaköltöztetésbe!

2023-06-13 16:07:40

Egy irodaköltöztetés igen nagy falat. Nemcsak a címünk változik, de ott a lehetőség arra is, hogy teljesen máshogy alakítsuk ki a munkakörnyezetünket. Viszont ahhoz, hogy minden gördülékenyen menjen, szükségünk lesz egy kiváló költöztetőre. De nem csak erre kell figyelnünk. Mutatjuk, hogy még mire!

Mi az egyik legfontosabb az irodaköltöztetésnél?
Az, hogy kivel végeztetjük el a munkát! Egy irodaköltöztetés sokkal nagyobb feladat is lehet, mint egy sima költöztetés, így ennek megfelelően kell partnert válasszunk. Mindenképp egy megbízható, megfelelő rutinnal rendelkező céget bízzunk meg, akik értik a dolgukat, garantálni tudják az eszközeink és bútoraink biztonságos pakolását és szállítását.

Érdemes olyan költöztetőt választani, mint amilyen a Servitius és Partnerei költöztetés csapata. Náluk például nem dolgoztatnak folyamatosan beugrósokat, hanem fix munkatársaik vannak. Ez azért nagyon jó, mert így biztos, hogy olyanok fognak jönni, akik gyakorlattal rendelkeznek, nem kell minden alkalommal elölről tanulniuk mindent. Ez nemcsak sokkal biztonságosabbá, de egyben gyorsabbá is teszi az egész folyamatot, ami a végösszegben is meg fog látszani.

De még mielőtt belevágnánk az iroda szétszerelésébe, érdemes jó előre megtervezni mindent!

Tervezzünk meg mindent előre!ó
Nagyon fontos, hogy kész tervünk legyen arra, hogy miként történik majd a költöztetés. És ez egy nagyon szerteágazó terv kell, hogy legyen.

Ebben kell meghatároznunk a határidőket, a felelősöket, de a költöztetővel szemben támasztott kritériumokat is. Továbbá fontos az is, hogy a kommunikációnkat is megtervezzük.

Érdemes munkaszüneti napokra időzíteni a költözésünket, hogy a lehető legkevesebb kieséssel kelljen számolnunk. De még így is nagyon fontos, hogy kommunikáljuk az ügyfeleink és partnereink felé, hogy mikor költözünk, és azt is, hogy hova, hogy biztos megtaláljanak a jövőben is bennünket.

De, nemcsak ezekkel érdemes előre terveznünk, hanem az új helyet is be kell valahogy rendezni, ráadásul lehet másként, mint azt eddig tettük. Erről érdemes megkérdezni a munkatársainkat is!


Vonjuk be a munkatársakat!
Az új hely kialakításába mindenképp legyen beleszólása a munkatársainknak. Nekik garantáltan lesznek olyan jó ötleteik, melyeket be tudunk építeni az új irodánk kialakításába. Ők tudják a legjobban, hogy a gyakorlatban milyen elrendezés lenne praktikusabb, és ezt nem árt megkérdezni tőlük. Ezzel mindenki jól jár!

Azonban nem csak így érdemes bevonni őket. Természetesen, egy kiváló költöztető cég intézi a szétszereléstől és becsomagolástól kezdve a kicsomagoláson át az összeszerelésig az egész folyamatot. De ennek egy részét akár a munkatársakkal közösen mi magunk is el tudjuk végezni. Sőt, ez egy kifejezetten jó csapatépítő is egyben. És persze sokkal jobban a sajátjuknak fogják érezni a kollégák az új helyet is, ha volt közük a költözéshez, a hely berendezéséhez.

Ha figyelünk a fentiekre, akkor egy jól szervezett, gondtalan irodaköltöztetésben lesz részünk. (x)


Online kaszinók
Magyarország
magyar online casino

Kamerák előtt Gödöllő és a környező települések sportolói

 

Kapcsolat | ImpresszumAdatvédelem | Médiaajánlat

© Gödöllői Hírek Online