Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Június első napján 14. alkalommal rendezték meg a Tímár Zsolt-emlékversenyt. A Gödöllői Sakkbarátok szervezésében lezajlott szellemi megmérettetésen 14 fő vett részt. A verseny kuriózumaként a második fordulóban játszott egymással a 88 éves Varga Mihály, a gödöllőiek korábbi csapatvezetője és a 10 éves Dezső Edmond, a gödöllői csapat tehetséges ifjúsági játékosa. Mérkőzésük – a 78 év körkülönbség ellenére – döntetlenül végződött.
A gödöllői sakkozás egykori legendás alakjának, a 2005 márciusában elhunyt Tímár Zsoltnak emléket állító viadalon a győzelmet Bándi Attila szerezte meg. Az ifjúsági korcsoport győztese ifjabb Pervai László lett, akinek egyedül sikerült megverni a verseny győztesét. Az első helyezettek kupát, érmet, oklevelet, a további rangsoroltak érmet és oklevelet kaptak. Íme, a korosztályok végső, dobogós sorrendje:
Felnőttek 1. Bándy Attila 8 pont 2. Kozma Gábor 7 pont 3. Ruttkay Péter 6,5 pont
Ifjúságiak 1. ifjabb Pervai László 6 pont 2. Dezső Edmond 1,5 pont 3. Nagy Dániel 1,5 pont