Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB II. Északi-csoport, 10. forduló: Solymári SC – Gödöllői KSE 31-35 (15-19)
Ha erről, az igencsak kiszámíthatatlan eredményekkel szolgáló csoporttal kapcsolatosan lehet ilyet mondani, akkor Solymáron is esélyesként lépett pályára Bartos Gábor együttese. A remélt vendégsiker beteljesült. Döntően azért, mert támadásban már az első félidőben riválisa fölé kerekedett a gödöllői társulat, amelyre komoly, az őszi elsőséget befolyásoló rangadó vár a záró fordulóban. A Gödöllői KSE csapata 14 ponttal, 290-246-os gólkülönbséggel a 2. helyen áll a csoport tabelláján. Következik: Gödöllői KC – Rév TSC december 10., vasárnap 16 óra (ifi 18 óra), Hajós iskola tornacsarnoka.