Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Október 20-án nyolcadszor jelentkezett a TÉRFÉL, a Régió Plusz Televízió és a Gödöllői Hírek közös magazinműsora a sportról, Gödöllő sportjáról, illetve a gödöllői térség sportjáról. Az első részben Vécsey László, a gödöllői központú választókerület kormánypárti országgyűlési képviselője volt a vendég, akitől – mások mellett – megtudtuk, hogy a gödöllői központú választókerülethez tartozó települések sportéletének szereplői mintegy 2 milliárd forintos TAO-támogatásban részesültek a lehetőség bevezetése óta eltelt elmúlt hat évben. A 2014 márciusában beígért gödöllői versenyuszodával kapcsolatosan kiderült, hogy a kivitelező gépei már készen állnak a munkára, ám néhány, főként a gödöllői önkormányzathoz köthető adminisztratív akadály még fékezi a hiánypótló létesítmény megvalósításának elkezdését.
Az adás második részében a négy évvel ezelőtt alakult, döntően utánpótlás-nevelésre szakosodott Kistarcsai Vízisport és Rekreációs Club (Sportathlon) életébe pillanthattunk bele az elnök és csinos helyettese segítségével. A triatlon, az úszás, az öttusa és mostantól a röplabda sportágakban versenyzési lehetőséget kínáló egyesület vezetésnek szándéka az egészségmegőrzés és a közösségépítés is. Büszkék arra, hogy – 110 hazai klub összevetésében – 2015-ben és 2016-ban egyaránt kiérdemelték az ország 6. legeredményesebb triatlon egyesülete címet.