Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Március 8-án, a késő esti órákban egy személygépkocsi vezetője haladása során járművével elütött egy úttesten áthaladó gyalogost Hévízgyörkön, a Kossuth Lajos utcában. Az elgázolt hölgy olyan súlyosan megsérült, hogy a helyszínen életét vesztette. A baleset körülményeinek feltárására és a felelősség megállapítására vizsgálat indult a Gödöllői Rendőrkapitányságon. Az alábbi videó a helyszínen készült, a tragédiát követően. Forrás: police.hu