Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Gólképtelen maradt az alapszakasz utolsó ütközetén a gödöllői egyetem csapata, amely mindent egybevetve azzal a kétes dicsőséggel is „büszkélkedhet”, hogy egyetlen pont megkaparintására sem volt képes a bajnoki idényben eddig lejátszott 18 mérkőzésén.
NB II., Keleti-csoport, 22. forduló: Energia SC Gyöngyös – Főnix ISE-SZIE 7-0 (2-0) A Főnix ISE együttese 0 ponttal, 46-145-ös gólkülönbséggel a 10. helyet foglalja el a csoport táblázatán.