Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB II. Északi-csoport, 3. forduló: Gödöllői KC – Csömöri SSZN Kft. 28-23 (16-10)
Enyhe túlzással élve, a szomszédvárak rangadóját játszották le a csapatok. Az ütközetet a házigazdák várták kedvezőbb helyzetből, hiszen ezt megelőzően csupán egy pontot veszítettek, míg a csömöriek kettőt. Eddig a mérkőzésig… Bár, az összecsapás elején a vendégek vezetgettek, a huszadik perc tájékán megfordult a trend, és a jó védekezéssel előrukkoló gödöllőiek elléptek riválisuktól. Bartos Gábor csapatának lendülete a folytatásra is kitartott, ezáltal magabiztosnak mondható hazai győzelem született. A GKC együttesének tagjai közül Varjú Péter és Gombás Bence, valamint a hálóőr, Kármán Péter nyújtott az átlagosnál jobb teljesítményt.
A Gödöllői KC csapata 5 ponttal, 83-69-es gólkülönbséggel a 3. helyen áll az NB II-es bajnokság Északi-csoportjában.
Juniorok: Gödöllő – Csömör 23-22 Az elmúlt szezonban – épp a gödöllői fiatalok előtt – pontveszteség nélkül bajnoki címet szerzett csömöriek ellen kiélezett csatában szerezte meg a két pontot Mácsár Gyula különítménye, amelynek tagjai dicséretesen küzdöttek a végelszámolásnál akár sorsdöntőnek számító ütközet során.