Vissza normál nézetbe Nyomtatás

Karbantartás miatt akadozik a UPC szolgáltatása

2013-01-18 15:51:41

Az elmúlt napokban hírportálunk több olvasója is felháborodásának adott hangot, hogy akadozott, esetenként hosszú órákra kimaradt a UPC szolgáltatása (internet, kábel tv) Gödöllőn. A bejelentők főként az előzetes tájékoztatás hiányát tették szóvá, valamint azt is felvetették, hogy a szolgáltatás folyamatos biztosításának elmaradása esetén milyen lehetőség van arra, hogy a havi díjat a kiesett idő arányában mérsékelhessék.

A panaszokat megküldtük Szűcs Lászlónak, a UPC Magyarország kommunikációs igazgatójának, aki a következőket válaszolta:

- Mint minden szolgáltatói vezetékes hálózat, a kábelhálózat is időnként műszaki karbantartást igényel, annak érdekében, hogy megfelelően magas minőségben tudjuk biztosítani a szolgáltatásainkat. Ezeket az egyébként meglehetősen ritkán előforduló, tervezett karbantartásokat jó előre jelezzük a hivatalos honlapunkon. Érdemes ezt az oldalt az előfizetőknek időnként (esetleg negyedévente) felkeresniük és a lakóhelyükre vonatkozó időpontokat előre feljegyezniük. Így, ha ebben az időszakban szünetelést tapasztalnak a szolgáltatásban, annak valószínűsíthetően a karbantartás az oka. De természetesen telefonos ügyfélszolgálatunk is bármikor felvilágosítást ad a tervezett és az éppen folyamatban lévő karbantartásokról.
A műszaki karbantartás a szolgáltatás üzemeltetéséhez szükséges, ezért erre az időszakra a jogszabályok nem írnak elő kötbérfizetési kötelezettséget a szolgáltatóknak. Kötbért, azaz kártérítést csak a megadott, 72 óránál hosszabb időt igénybe vevő hibaelhárítás esetén kell fizetniük a távközlési szolgáltatóknak. Ennek a részleteit a honlapunkon szintén megtalálható Általános Szerződési Feltételeink (ÁSZF) 6. fejezete tartalmazza.


Stúdióbeszélgetések Gödöllő és környező települések sportolóival

 

Kapcsolat | ImpresszumAdatvédelem | Médiaajánlat

© Gödöllői Hírek Online