3 jel, ami arra utal, hogy SEO szakértőre van szükséged
Egy SEO szakértő keresőoptimalizálással foglalkozik, amelyre minden kisebb és nagyobb vállalkozásnak szüksége van. Segítségével bármilyen online tartalom előrébb kerülhet a keresőmotorok találati listáján. Ezáltal mind az oldalra látogatók száma növekszik, mind az üzleti eredmények gyarapodnak.
A keresőoptimalizálás részei A SEO -nak alapvetően három alappillére van. Az „on-site” SEO a tartalommal foglalkozik, az „off-site” SEO a linképítéssel és PR tevékenységgel, a technikai SEO pedig a technikai beállításokkal. Ez utóbbihoz tartozhat többek közt a weboldal sebessége vagy az SSL, URL konfigurációk.
Mindhárom rész elengedhetetlen egy sikeresen működő vállalkozáshoz. Így, ha az online marketing tudásod nem biztos, ajánlott SEO szakértőhöz fordulnod. Amennyiben profitorientált céget üzemeltetsz, ne bízd a véletlenre a bevételedet.
Mikor kell SEO szakértő? Mivel a keresőmotorok algoritmusai időről időre változnak, a SEO folyamatos munkát igényel. Az algoritmusoknak való megfelelés nem mindig egyszerű. A SEO-trendek gyakran módosulnak, ezért állandóan figyelni kell azokat.
Az alábbiakban összeszedtük, mely az a 3 jel, amit tanácsos szem előtt tartanod. Ha ezeket érzékeled, érdemes konzultálnod egy SEO szakértővel. Nézzük tehát a legfontosabbakat:
1. Ha a nulláról vágnál bele Előfordulhat, hogy még sosem volt saját vállalkozásod, és nem igazán ismered az online marketing működését. Ebben az esetben sem az idődet, sem a pénzedet nem érdemes kockára tenned. Egy nulláról induló cég esetében, ne bízd a véletlenre az eredményeket.
Boóc Péter SEO szakértő például már ilyen projektekkel is foglalkozott. Egy induló szervezetnél rendkívül fontos a megfelelő tartalomgyártás, hirdetéskezelés vagy a weboldal megjelenése. Kérd ki profik segítségét, hogy a későbbiekben ne legyen ezzel gondod.
2. Sok az ötleted, de nehéz formába öntened Elképzelhető, hogy rengeteg ötleted van a tartalomhoz, de nem igazán találod hozzá a megfelelő formát. Nincs erőd vagy időd szakmailag magas színvonalú marketing szövegek írásához. Egy kiváló specialista ebben is a segítségedre lehet.
3. A látogatóid nem konvertálnak Végül, de nem utolsó sorban igen gyakori, hogy a honlap magas látogatottsággal rendelkezik, de a konvertálások száma alacsony. Ez azt jelenti, hogy sok ember kattint a weboldalra, ám kevesen válnak fogyasztóvá.
A látogatók semmiféle kereskedelmi tevékenységet nem végeznek. Nem regisztrálnak, nem vásárolnak, és nem iratkoznak fel. Egy SEO szakértő segíthet megállapítani, hogy a kulcsszavakkal, az SSL beállítással vagy a betöltési sebességgel van-e a probléma.
Legyen profitorientált és sikeres céged! Egy hosszú távon is gyümölcsöző vállalkozás elérése több tényezőtől függ. Ahhoz, hogy valódi sikereket érj el, számos elemet kell figyelembe venned a versenytárs elemzéstől az üzleti terv készítéséig. Egy profi marketing szakember által akár több évre is képes leszel megalapozni a helyed a szakmában és stabil bevételt termelni. (x)
|
Online kaszinók
Magyarország
Kamerák előtt Gödöllő és a környező települések sportolói
|