Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
NB II. Északi-csoport, 9. forduló: Gödöllői KC – Budapesti Honvéd SE 43-27 (22-14)
Az összecsapás előtt hazai részről sokan bíztak abban, hogy visszatér a győzelem útjára Bartos Gábor együttese. Ez – talán a várnál könnyebben – bekövetkezett. A végeredményből is kitűnik, hogy ezen a napon nem volt egy súlycsoportban a két csapat. A hazai társulat a játék minden elemében jócskán riválisa fölé nőtt, és három elveszített ütközet után újra bajnoki sikernek örülhetett. A Gödöllői KC férficsapata 10 ponttal, 256-239-es gólkülönbséggel a 7. helyen áll a csoport tabelláján.
Ifjúságiak: Gödöllői KC – Grundfos Tatabánya KC II. 45-34 (21-18) Serdülők: Budakalászi KC – Gödöllői KC 16-41 (9-21) A gödöllői serdülők pontveszteség nélkül vezetik a csoport tabelláját.