Gödöllői szemszögből nézve minden bizonnyal a hónap híre volt, hogy 40 milliárd forintos – részben OTP Banki, részben kormányzati – támogatás szolgálja a Gödöllői Királyi Kastély átfogó felújítását. A nem mindennapi finanszírozási konstrukcióval megvalósuló beruházás-sorozat kapcsán számos dezinformáció (szalonképesebben: tévhit) látott napvilágot, főleg a közösségi oldalakon megjelent hírek kommentjeiben. Azt gondoltuk néhány tény(adat) tisztázásra szorul, ezért dr. Ujváry Tamást, a gödöllői műemlék-együttest működtető gazdasági társaság ügyvezető igazgatóját kértük meg arra, hogy segítsen eloszlatni az olvasói és kommentelői „félreértéseket”.
Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
A balul sikerült kecskeméti kiruccanás (1-15) után, hazai pályán is bemutatkozott az új bajnoki idényben Baranyai Pál együttese, amely a nagy rivális Rubeola ellen tett kísérletet arra, hogy javítson a mutatóján. A házigazdák törekvései nem jártak sikerrel, aminek elsősorban az volt az oka, hogy az alig huszonéves átlagéletkorú alakulatnak még rutinnal kell felvérteznie magát, ha győzelelmre vágyik a pontvadászatban. Szerencsére, akadtak biztató jelek, hogy jó úton haladnak.
NB II., Keleti-csoport, 2. forduló: Covritas Futsal Team Gödöllő – Rubeola FC Csömör 2-6 (0-3) Gödöllői gólszerzők: Dékány József, Magyar Zsolt. A CFT Gödöllő csapata 0 ponttal, 3-21-es gólkülönbséggel a 12. helyen található a csoport tabelláján.