Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Április 14-én, a délelőtti órákban egy elhunyt személy testét emelték ki Gödöllőn, a Dózsa György út és a Rét utca találkozásánál található Úrréti tóból. Értesülésünk szerint az 53 éves gödöllői hölgy férje halála óta depressziós volt. Reggel elhagyta otthonát, majd holttestét a tóban találták meg. A tragédiával végződött eset pontos körülményei egyelőre tisztázatlanok, de a Gödöllői Rendőrkapitányság illetékese érdeklődésünkre elmondta: az idegenkezűséget teljes mértékben kizárták, vagyis, az elhunyt személy nem bűncselekmény áldozata lett.