| Akár Gödöllő is lehetne a marketing fővárosa
 A Magyar Marketing Szövetség keresi és díjazza a városok, települések fejlesztése, ismertségük és elismertségük növelése érdekében megvalósított sikeres marketing-projekteket, kampányokat, rendezvényeket, a szakmailag profi marketingmegoldásokat. Akár Pest megyei város is elnyerheti a „Marketing fővárosa 2015” címet – tájékoztatta hírportálunkat Ambrus András, a Pest Megyei Önkormányzati Hivatal sajtófőnöke.
 A Miskolci Egyetem Marketing Intézete és a Hinora Marketing Group szakmai támogatásával létrehozott Országos Városmarketing Díj célja, hogy:
 - a városok fejlesztésében egyre fontosabbá és egyre intenzívebbé váló marketing tevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére felhívja a figyelmet,
 - a sikeres, hatékony marketing-megoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez,
 - segítse a tapasztalatcserét, s benne a városok vezetői, szervezetei és a marketingesek közötti együttműködést.
 
 Május 8-ig hat kategóriában lehet pályázni, a 2014. január 1. és 2015. február 28. között megvalósított aktivitásokkal. A pályázó szervezeteknek be kell mutatniuk a megvalósított marketing tevékenység előkészítésének, megvalósításának és eredményessége értékelésének folyamatát.
 Amennyiben a gödöllői illetékesek úgy gondolják, hogy kandidálnak a díjra, további részleteket itt találnak. Városunk költségvetésében az elmúlt és az idei évben egyaránt 20-20 millió forintos összeget különítettek el marketing célokra.
 
 | 
	Kulturális programok a gödöllői kastélyban  
Kamerák előtt Gödöllő és a környező települések sportolói |