Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Nagyüzem van a Tulipa Kft. családi vállalkozás gödöllői kertészetében: a március 8-i Nőnapra készülnek. Ciklámeneket, jácintokat, fokföldi ibolyákat, korallvirágokat, primulákat, nárciszokat és sok más virágot – több tízezret – szállítanak csomagolva az ország szinte minden részébe és a fővárosba az év első kiemelkedő virágos ünnepére.
Kruták Zsófia telepvezető elmondta, idén nem emelték a virágok árait. A kereskedőknél derül majd ki, hogy mennyit kell fizetni a szépséges növényekért. Az előzetes számítások szerint az idei Nőnapon több virág talál majd gazdájára, mint tavaly. A hazánkban hagyománynak számító megemlékezéshez – tiszteletben tartva szokásainkat – az országba települt nyugat-európai és amerikai cégek is társultak, így egyre gyakoribb, hogy ők is virággal lepik meg női dolgozóikat – osztotta meg a hírt és a Tulipa Kft. gödöllői kertészetében készült képeket H. Szabó Sándor.