Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Dr. Bozsó Zoltán rendőr dandártábornok, a Gödöllői Rendőrkapitányság vezetője koszorút helyezett el a Rendőrség Hősi Halottja, Kiss Tamás posztumusz rendőr hadnagy tiszteletére a rendőrkapitányság aulájában létesített emlékhelyen. A megemlékezésen részt vettek az elhunyt rendőr szülei is, akikkel együtt helyezték el a kegyelet mécseseit.
2001-ben Kiss Tamás Dány belterületén kívánt intézkedés alá vonni egy személygépkocsit, aminek vezetője nem állt meg a rendőri karjelzésnek, eközben a járművel elgázolta a járőrt, aki az elszenvedett sérülésekbe belehalt.