Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Magyar Kupa 2. forduló, férfiak: Ferencvárosi TC-Bástyamillenium – Gödöllői KC 33-27 (17-15)
Elvileg a gödöllőiek voltak a találkozó pályaválasztói, ám a csapatok megegyeztek, hogy a zöld-fehérek fővárosi otthonában lépnek pályára. Városunk együttese a Tököl búcsúztatásával jutott a Magyar Kupa második fordulójába, míg a tavaly még NB I-es FTC most szállt be a sorozatba. A riválisok a bajnokságban az NB I/B. Keleti-csoportjában játszanak: öt forduló után a Fradi két győzelemmel és három vereséggel áll, míg Bartos Gábor formációja pont nélküli.
A gödöllőiek kezdték jobban az összecsapást, aminek elején 6-1-es hátrányban is volt a Fradi. Ekkor még nem igazán lehetett sejteni, hogy az idő előrehaladtával bajba kerülhet a GKC legénysége. Azonban – sajnos – már a szünetig elfogyott a mieink lendülete, és ezáltal az előny is. A kiélezett gólpárbajból végül a fővárosiak jöttek ki jobban, akik az utolsó tíz percre tartogatott hajrájukkal továbblőtték magukat a Magyar Kupa 3. fordulójába.