Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Október 8-án az áldozat munkahelyén, a Szent István Egyetem főépületének földszinti rektori dísztermében elismerésben részesítették azokat a rendőröket, akik jelentős szerepet vállaltak az emberöléssel, rablással és rablási kísérlet elkövetésével vádolt S. Márk gyors, 72 órán belüli elfogásában. Az eseményen részt vett és kitüntetéseket adott át dr. Hatala József rendőr altábornagy, országos rendőr-főkapitány is. (fotó: police.hu)