Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Létkérdés és veszteség-terv a Kalóriánál 2015-02-10 10:11:43 Hatból öt gödöllői önkormányzati társaság nem kalkulál negatív gazdálkodási szaldóval 2015-re. A kivételnél a lellei üdülő a visszahúzó erő
A vezetőknek egyhavi, a melósoknak kétheti jutalom jár 2012-12-13 14:29:16 A gödöllői csúcsgórék közül Gémesi kapja a legtöbbet, a dolgozók különpénzéhez közel 49 millió forintot csoportosítottak át a város költségvetésében
Üzleti titkok a szállodacégnél 2012-04-17 13:03:29 A G-Magistratus Zrt. vezérigazgatója úgy fogalmazott: az önkormányzati társaságnak nem érdeke a napi működés publikálása