Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Mekkora összeget költsünk albérleti díjra? 2025-05-29 09:50:47 Ne essünk abba a hibába, hogy elszámoljuk magunkat, és olyan albérletbe költözünk, amely hosszú távon komoly anyagi terheket ró ránk
Drágul a személytaxizás Gödöllőn 2018-06-23 11:32:23 Július 1-jétől kell majd többet fizetni az így közlekedőknek a városban. Az emelést a többletterhek indokolták
HÉV-működtetés: Gödöllő akár jól is járhat 2016-01-16 10:28:23 Az állam átvállalja az anyagi terheket. Vasútfejlesztési program kezdődhet meg a MÁV-val történő integráció esetén
Túlzott temet(tet)ői terhek 2010-10-11 13:21:31 A gödöllői temető-tarifák a kelleténél akár 30-40 százalékkal többet húzhatnak ki a gyászolók pénztárcájából