Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Új lendületben az ingatlanpiac marketingje 2025-07-19 10:36:13 A célzott reklámok és a jó SEO stratégiák révén a releváns ügyfeleket a megfelelő időben és helyen érhetik el az ingatlanfejlesztők
Céges ruhával finoman reklámozhatod a céged 2023-02-25 09:28:20 Szívesebben megyünk abba az étterembe, üzletbe, irodába, bankba, ahol jó megjelenésű alkalmazottak fogadnak minket
Indul az Invitel Mifelénk-kampánya 2016-08-17 14:19:50 Új reklámfilmekkel és megújult márkastratégiával folytatja a nyarat a Gödöllőn is szolgáltató telekommunikációs társaság
Sajátos temetői reklám Máriabesnyőn 2013-11-08 13:49:14 A sírkert üzemeltetője szerint minden jogszerű, és elődje is a ravatalozó bejárata mellé tette ki a cégtábláját
Nincs malacuk a Talambás fiúknak 2013-04-24 09:42:47 Ízléstelen önreklámot ragasztottak a gödöllői ütőegyüttes plakátjára, a zenészek arca alá