Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Pálinkamester-képzést indít a gödöllői központú MATE 2024-07-30 18:16:47 Az országban egyedüli felsőfokú, diplomával elismert lehetőségre augusztus 15-ig várják a szakemberek és a pálinkakészítés iránt érdeklődők jelentkezését
Új erőt adó pálinka és viharvert sátor 2013-05-07 13:43:38 Rója a kilométereket a Nagy Magyar Körön a gödöllői amatőr bringás, Almási Attila. Útinapló-bejegyzések az első öt napról