Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Motortér-tűz az M3-ason Gödöllő közelében 2021-09-10 11:32:30 Az autóban két ember utazott, ők időben elhagyták a gépkocsit. A lángok továbbterjedését a helyi hivatásos tűzoltók fékezték meg
Kiégett egy autó motortere a Dózsa György úton 2020-12-25 10:33:19 A lángok továbbterjedését a gödöllői tűzoltók akadályozták meg, akik visszahűtötték a gépkocsi felhevült fém alkatrészeit
Motortér borult lángba a főúton 2018-05-05 09:06:24 Szadán történt az eset. Mire a gödöllői tűzoltók kiérkeztek, a helyszínen tartózkodók megkezdték az izzó részek ártalmatlanítását