Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Csütörtöktől kaphatók az új matricatípusok 2014-12-29 16:31:16 A kormányszóvivő tájékoztatása szerint nem csúszik az új, gödöllőieket is érintő útdíj-rendszer bevezetése
Díjasítanák az M0-ást, jöhet a megyei matrica 2014-12-11 13:24:00 Egy szeptemberi, gödöllői fórumon a kormánypárti szakpolitikus már utalt erre a lehetőségre, ami januártól megvalósul
Hamis biztonsági matricákra bukkant a Tigáz 2013-04-04 18:03:38 A rendőrséggel együttműködve zajlik a csalók felderítése, így egyelőre nem tudni, hogy vannak-e gödöllői fogyasztók a kárvallottak között
Megmerevedtek az autópálya díjak 2013-01-03 14:02:05 A nagyobb tömegű gépjárművekre csak az első félévben váltható egynapos-, heti- és havi e-matrica