Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Megéri gyűjteni az esővizet 2024-10-16 09:31:04 Az otthonunkban lévő víz közel 22 százalékát használjuk WC-öblítésre, ehhez pedig a vezetékeken érkező ivóvizet használni már-már luxus
Luxuskörülmények Gödöllőn 2022-11-18 10:55:20 A NAV által egy rajtaütésről készített és közzétett videóból kiderül, hogy milyen gazdagságban él(t) városunkban a letartóztatott gyömrői polgármester
Új padlófűtés a burkolat feltörése nélkül 2022-03-09 17:44:25 Korszerűség és egyszerűség: a korábban luxusnak tekintett elektromos fűtések egyre elterjedtebbek, korszerűsítéskor egyre többen választják ezt a lehetőséget
Gödöllő találós kérdése a takarékoskodásról 2020-09-15 10:53:32 Eredetileg másfél évet szántak a volt városháza felújítására, amiből nem lett semmi. Öt éve tart a többmilliárdos projekt, ami 2022 tavaszán lezárulhat
Gémesi szerint luxus strandra pénzt költeni 2014-11-25 23:45:37 Lezajlott a gödöllői közmeghallgatás. Kiderült: a lellei üdülő eladhatatlan, nem várhatók újabb helyi adók, díjat kaphat az ifjúság