Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Intimhigiénia a közösségi mosdókban 2025-08-16 15:47:53 Egy női mosdóban szükség lehet egy olyan „dobozra” a falon, ami az egészségérzet fenntartásához járulhat hozzá
Nagy siker volt az első gödöllői DÖK Nap 2025-05-30 10:29:12 A szervezők remélik, hogy a helyi gimnáziumok közösségét egymáshoz közelebb hozó kezdeményezés hagyománnyá válik
Gödöllőn is látótérbe került a fűtési szezon 2024-10-07 10:12:41 Az egyre inkább ősziesre forduló időjárás felveti annak lehetőségét, hogy a lakóközösségek igényeljék a távhő-szolgáltatás beindítását
Gödöllőn sem érdemes trükközni 2024-09-29 11:49:54 A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) folyamatosan figyelemmel kíséri az online kereskedelmet, köztük a közösségi felületeken értékesítőket is
Fontos tényező az önéletrajz a munkaerő felvételekor 2023-11-30 10:58:16 Ha szeretnénk az álláspályázatra jelentkezőről még többet megtudni, akkor érdemes a kiválasztási folyamat részeként megtekinteni a közösségi média profiljait